
Το να πούμε ότι το τρίτο και τελικά τελευταίο στούντιο άλμπουμ των Nirvana In Utero ήταν ένας από τους πιο εντυπωσιακούς δίσκους της σύγχρονης εποχής θα ήταν υποτιμητικό.
Αρχικά κυκλοφόρησε στις 21 Σεπτεμβρίου 1993, η στόλιστη ηχητική ομώτητα του In Utero έγινε δεκτή από κριτικούς και θαυμαστές με εξίσου σοκ και ενθουσιασμό, καθώς η ηχογράφηση του Steve Albini αποκάλυψε κάθε πρωταρχική απόχρωση του πιο συγκρουσιακού αλλά ευάλωτου υλικού Kurt Cobain, Krist Novoselic και Dave Grohl θα ηχογραφούσε ποτέ. Και με τον προκάτοχό του το 1991 Nevermind να έχει πουλήσει περίπου 30 εκατομμύρια αντίτυπα και να προκαλεί μια σεισμική ποπ κουλτούρα, το In Utero ήταν ουσιαστικά ο πρώτος δίσκος που θα έκαναν οι Nirvana με οποιεσδήποτε προσδοκίες από το κοινό. Έτσι, από τις εναρκτήριες σχεδόν μελωδικές μελωδίες του “Serve The Servants” μέχρι τα γλυκόπικρα στελέχη κλεισίματος του “All Apologies, το In Utero σηματοδότησε το πρώτο #1 ντεμπούτο των Nirvana στο Billboard 200 και έκτοτε έχει πιστοποιηθεί 6 φορές πλατινένιο στις Ηνωμένες Πολιτείες.

Οι τρεις εκδόσεις Super Deluxe Edition περιλαμβάνουν συνολικά 72 κομμάτια με 53 κομμάτια που δεν είχαν κυκλοφορήσει στο παρελθόν. Μεταξύ του ακυκλοφόρητου υλικού, δύο πλήρεις συναυλίες της εποχής In Utero, συγκεκριμένα το Live In Los Angeles (1993) και η τελευταία παράσταση του συγκροτήματος στο Σιάτλ, Live In Seattle (1994), περιλαμβάνονται 6 επιπλέον ζωντανά κομμάτια από τη Ρώμη, το Σπρίνγκφιλντ και τη Νέα Υόρκη. Ο παραγωγός και μηχανικός του Σιάτλ, Jack Endino – ο οποίος διηύθυνε το ντεμπούτο της μπάντας το 1988, Bleach – ανακατασκεύασε τα ζωντανά κομμάτια από στερεοφωνικές κασέτες για τη φετινή επανέκδοση. Επιπλέον, τα αυθεντικά δώδεκα τραγούδια του In Utero, μαζί με πέντε μπόνους κομμάτια και B-sides, έχουν γίνει πρόσφατα remaster από τις αυθεντικές αναλογικές κύριες στερεοφωνικές κασέτες από τον Bob Weston στο Chicago Mastering Services—ο οποίος βοήθησε τον Albini ως ο μόνος άλλος μηχανικός στις αρχικές συνεδρίες.